';

Întrebări frecvente

Dacă ești interesat să rezervi orice tip de vacanță (exotică, city break, eveniment important etc.), trimite-ne un e-mail în care să ne oferi câteva detalii de care să ținem cont în crearea pachetului personalizat (nr. persoane, destinație, perioadă, buget, tip de transport). După ce primești oferta propriu-zisă, te vom contacta pentru a ne asigura că pachetul personalizat corespunde cerințelor tale sau dacă este nevoie să revenim cu alte variante.

La noi, primești asistență personală de excepție înainte, în timpul și după vacanță.

 

Îți oferim sfaturi oneste despre toate stațiunile și destinațiile pentru a te ajuta să alegi vacanța perfectă pentru tine. De asemenea, beneficiezi de experiența noastră ca turiști și de conexiunile personale extinse, care au o anumită gravitație atunci când ai nevoie de ceva special. Ne este mai ușor să obținem avantaje (cum ar fi îmbunătățirea camerei), deoarece lucrăm des cu ei.

Ai la dispoziție un număr de telefon, +40 721 839 136, destinat problemelor urgențe, pentru a ne apela și a ne contacta dacă ai nevoie de ceva în timp ce ești plecat. Nu vei obține asta de pe un alt site de călătorie. Un agent de turism eficient elimină toate durerile de cap din planificarea unei călătorii și gestionează practic toate aspectele acesteia, fără niciun cost pentru tine. Experiența combinată a echipei și feedback-ul de la miile noastre de călători reprezintă cartea noastră de vizită.

Primești oferta în maxim 24h

 

Ai la dispoziție itinerarii personalizate

 

Beneficiezi de cazări verificate și recomandate

 

Consultanță 24/7

 

Asistență prietenoasă

Asigurarea de călătorie este disponibilă și este recomandată pentru a îți proteja investițiile de călătorie. Multe călătorii, cum ar fi excursiile și croazierele, implică fonduri nerambursabile plătite cu luni în avans. Asigurarea de călătorie te protejează de pierderea acestei investiții. Poate că și mai important este asistența pe parcursul călătoriilor oferită de companiile de asigurări de top.

 

Întreruperea călătoriei din cauza bolii sau a unor circumstanțe neprevăzute poate fi foarte costisitoare, iar îngrijirile medicale în străinătate nu sunt adesea acoperite de planurile de asigurări interne.

 

Pentru a-ți oferi cel mai bun sprijin posibil în planificarea călătoriei tale, partenerii noștri de la Mondial Assistance, au decis să includă acoperirea în caz de Covid-19 în Condițiile Generale de Asigurare, atât pentru asigurarea medicală de călătorie cât și pentru asigurarea storno.

 

Detalii aici: https://www.mondial-assistance.ro/servicii/faq.html

Nomad Travel Concept este o agenție extrem de precaută atunci când vine vorba de alegerea partenerilor de afaceri și a furnizorilor. La rândul lor, au încredere în noi pentru a reprezenta și a avea grijă de reputația pe care au câștigat-o de-a lungul anilor și pentru a oferi același standard ridicat de grijă, clienților noștri comuni. Alegem să lucrăm numai cu furnizori cunoscuți și de încredere pentru a menține serviciile de calitate superioară.

La frontieră este obligatorie deținerea unui pașaport valabil 6 luni pentru țările non-UE și a unei cărți de identitate valabilă 6 luni pentru țările membre ale Uniunii Europene.

 

Pentru a putea ieși din țară, copiii sub 18 ani trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– să dețină pașaport valabil sau carte de identitate în funcție de regimul țării în care călătoresc

– să fie însoțiți de cel puțin un adult și să aibă asupra lor acordul pentru călătorie al ambilor părinți (sau al părintelui care nu-l însoțește) legalizat la notariat.

– adultul însoțitor, în cazul în care nu este unul dintre părinți, trebuie să aibă asupra sa cazierul judiciar.

 

Informații suplimentare despre condițiile de călătorie în alte țări se pot obține de la serviciile de frontieră. Țările în care nu se poate călători fără viză sunt menționate pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe. Detalii despre condițiile de călătorie în destinația aleasă găsești aici: http://www.mae.ro/travel-conditions

 

Agenția nu își asumă nicio responsabilitate vizavi de turiștii care nu pot trece frontiera din cauza lipsei documentelor necesare sau în cazul în care serviciile de frontieră refuză accesul acestora în alte țări. Te rugăm să verifici valabilitatea documentului de călătorie cu care intenţionezi să tranzitezi frontiera, corectitudinea informațiilor din rezervări sau bilete: numele complet exact ca în pașaport, ruta, datele de călătorie, necesitatea vizelor, etc și apoi reconfirmă cu consultantul tău de turism.

 

Înainte de plecare, verifică să îndeplinești toate condițiile necesare pentru obținerea vizei. Pasagerii își asumă întreaga responsabilitate pentru condițiile de obținere a vizelor în funcție de cetățenie, a vizelor de tranzit și legilor serviciului de imigrare care se aplică pentru destinația aleasă. În cazul călătoriei cu copiii, verificați prevederile legislației în vigoare. Mai multe informații sunt oferite de Inspectoratul General al Poliției de Frontieră Române http://www.politiadefrontiera.ro

 

Datele prezentate pe această pagină pot să nu fie actuale, neavând un caracter oficial. Îți recomandăm consultarea surselor oficiale, oferite de Poliția de Frontieră.

 

Asigurarea medicală de călătorie este obligatorie pentru țările non-UE și este facultativă pentru țările membre UE. Agenția noastră însă, îți recomandă să ai asigurare medicală în orice călătorie în străinătate. În același timp îți recomandăm la contractarea unui pachet turistic să încheie și asigurarea storno, pentru a te pune la adăpost de eventualele neplăceri privind retragerea sau anularea călătoriei.

Documentele de călătorie (pașaport, carte de identitate), bilete, asigurarea de călătorie, medicamente, încărcătoare, baterii, gel antibacterian, cărți, șervețele umede (și lista poate continua 🙂 )

În vederea efectuării plății, îți punem la dispoziție următoarele modalități de plată:

 

– transfer bancar în conturile noastre deschise la banca Unicredit Bank

Banca: UNICREDIT BANK SA

SWIFT: BACXROBU

LEI: RO88BACX0000002085794001

EURO: RO34BACX0000002085794003

 

– numerar la sediul agenției noastre din strada Finlanda nr. 16, sector 1, București, in limita a 10.000 lei pentru persoane fizice si 5.000 lei pentru persoane juridice.

Da, biroul nostru  se află în București, pe strada Finlanda nr. 16, sector 1. Vă așteptăm de luni până vineri între orele 09:30 – 17:30, să discutăm la o cafea sau un ceai despre detaliile vacanței mult visate 🙂

Ne poți scrie pe adresa de e-mail: info@nomadtravelconcept.ro

 

Numere de telefon: +40 748 183 395

 

Telefon urgențe: +40 721 839 136

 

Social Media:

Facebook: https://www.facebook.com/nomadtravelconcept

Instagram: https://www.instagram.com/nomadtravelconcept

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/74460548/admin/feed/posts/

 

Nomad Travel Concept își propune să răspundă la toate întrebările în termen de cel mult 48 de ore.

+40748183395

info@nomadtravelconcept.ro

Whatsapp